Je website als commercieel medewerker
Zakelijke
dienstverlening
Als zakelijk dienstverlener heeft jouw website waarschijnlijk twee belangrijke doelen: leads genereren en een overtuigende bedrijfspresentatie neerzetten. Jouw potentiële klant moet zich op jouw website zelf kunnen overtuigen van de kwaliteit en professionaliteit van jullie dienstverlening.
Uitstekend vindbaar in Google en LLM’s
Gekoppeld aan jouw CRM en workflow
Sterke bedrijfspresentatie
Claim jouw domein autoriteit
IJzersterk design, volledig in jouw huisstijl
Sinds 1999
Sturdy bouwt websites sinds 1999. Wij zaten op de eerste rij bij het ontstaan van Google, de geboorte van WordPress, de introductie van de smartphone en de AI-revolutie. Ons vak is altijd in beweging en wij dus ook.
Ons doel? Een website creëren die voor je werkt. Van strategie, via wireframing en design naar ontwikkeling: alles in huis. Wij wijzen je de weg in de voortdurend veranderende online omgeving.
Enorm fijn om samen te werken met Sturdy Digital & Frans. Denken goed en proactief mee met hun expertise
Mariëlle Vrieling
Talent&Pro
Mariëlle Vrieling
Bedrijfspresentatie en leadgeneratie
Een succesvolle website voor zakelijk dienstverlenders bevat altijd de volgende onderdelen:
Inhoudelijk sterke content
Jullie excelleren in je vak. Je weet wat er speelt, deelt waardevolle content en geeft de bezoeker antwoord op zijn vraag. De website presenteert deze waardevolle content op een overzichtelijke en toegankelijke manier.
Daarbij wordt de content door ons technisch zo gepresenteerd dat elk artikel een snoepje is voor Google en LLM’s zoals ChatGPT. Door gebruik te maken van moderne techniek, benutten we de volle waarde van jouw content. Zoekmachine blij, bezoeker blij: dat mes snijdt aan twee kanten.
Overtuigend design
Sturdy ziet er graag goed uit. Haar goed, strik recht. Beauty sells. Naast mooi moet een design ook functioneel zijn. Doelen bereiken. Mooi en goed dus, daar gaan we voor. Het verschil tussen mooi en goed is meetbaar resultaat.
We passen bewezen UX-elementen toe die bezoekers verleiden om te converteren. En wat we niet weten kunnen we meten. Door middel van een A/B-test kunnen we snel vaststellen wat verbeterpunten zijn.
Vindbaar in Google en LLM’s
De nieuwe website moet in alle lagen van de salesfunnel vindbaar zijn. De oriënterende klant in de awareness fase (vaak in LLM’s als ChatGPT ) tot en met de actiegerichte zoekopdracht (vaak via Google of social platforms) moet de website op alle relevante plekken kunnen tegenkomen.
Wij voorzien de website van bewezen technieken die indexering en autoriteit ondersteunen. We stellen de juiste structured data in, bouwen de HTML en content op in de juiste hiërarchie en zorgen voor een snelle, geoptimaliseerde laadtijd.
Deze werkwijze heeft zich bewezen voor onze klanten. Niet voor niets is onze eigen website ook zo ontwikkeld.
Wat een fijne partij om mee samen te werken. Ze hebben enorm veel kennis in huis en denken altijd proactief met ons mee.
Bart Verbrugge – Profource
Profource
Bart Verbrugge – Profource
