Grote hoeveelheden content, slim ingedeeld
Update alerts voor verouderde content
Slimme contentkoppelingen
Design volledig in jouw huisstijl
Uitstekend vindbaar in Google en LLM’s
Sinds 1999
Sturdy bouwt websites sinds 1999. Wij zaten op de eerste rij bij het ontstaan van Google, de geboorte van WordPress, de introductie van de smartphone en de AI-revolutie. Ons vak is altijd in beweging en wij dus ook.
Ons doel? Een website creëren die voor je werkt. Van strategie, via wireframing en design naar ontwikkeling: alles in huis. Wij wijzen je de weg in de voortdurend veranderende online omgeving.
De juiste onderdelen
Een succesvol kenniscentrum site bevat altijd de volgende onderdelen:
Heel veel content
Hoe ontsluit je grote hoeveelheden content op een gebruiksvriendelijke manier? Wat als de hoeveelheid content groter is dan wat in een navigatiestructuur is af te vangen? Vragen die Sturdy Digital al meermalen heeft beantwoord.
Bij het indelen van de content definiëren we verschillende content typen. Bijvoorbeeld kennisartikelen, nieuwsartikelen, events en downloads. Een geavanceerde zoekfunctie toont een inhoudelijk resultaat, ingedeeld in secties per content type, wij noemen dat de zogenaamde ‘Netflix’ rails.
Actuele content
Ken je dat? bij het ontwikkelen van de website ontvang je met pijn en moeite content van jouw collega’s die verantwoordelijk zijn voor de inhoud. Eenmaal geplaatst, kijkt niemand er meer naar om. Wij ontwikkelden een systeem waarmee elke specialist na ‘x’ dagen een mailtje krijgt. Daarin wordt gevraagd of het artikel nog actueel is of vernieuwd moet worden.
Nadat de collega het artikel heeft geüpdatet, wordt zowel de oorspronkelijke publicatiedatum als de wijzigingsdatum bij het artikel weergegeven. Een sterk signaal naar bezoekers en zoekmachines: de content is gecontroleerd door een specialist en actueel beoordeeld.
E-learning is ook kennisdeling
Naast het aanbieden van content in artikelen, kan de content ok worden aangeboden in de vorm een E-learning. Bij onze klant DGBC ontwikkelden we een E-learning platform binnen de website. Dit platform stelt DGBC in staat om gratis e-learnings aan te bieden via de eigen site. Er zijn immers geen kosten per deelnemer.
Online magazines
Sommige content leent zicht beter voor een magazine dan voor een webpagina. Een online magazine biest de mogelijkheid om een geclusterde set aan content aan te bieden, op een prettige manier vormgegeven.
Bijvoorbeeld voor de magazines van DGBC. Bekijk het voorbeeld en stel je voor dat je zelf op deze manier content zou kunnen aanbieden. Bínnen je eigen huisstijl en op je eigen domein wat een enorm voordeel geeft voor je online vindbaarheid.
Wat een fijne partij om mee samen te werken. Ze hebben enorm veel kennis in huis en denken altijd proactief met ons mee.
Bart Verbrugge – Profource
Profource
Bart Verbrugge – Profource
