De slimme keuze voor een succesvolle WordPress website
Discovery &
plan van aanpak
Als Sturdy eenmaal op snelheid is, is hij niet meer te houden. Daarom zorgen we voor een gedegen plan voor we beginnen. We luisteren goed naar de vraag, en de vraag achter de vraag. Onze ruime ervaring helpt jouw project succesvoller te maken. Zo krijg je niet alleen wat je vraagt, maar vooral wat je nodig hebt.
We starten daarom elk project met een onderzoeks- en definitie sprint. In deze fase verzamelen we alle cruciale inzichten om later ontwerp-, content- en development beslissingen op te baseren.
De uitkomsten van deze fase zijn de fundering onder het projectplan: hoe beter de discovery, hoe soepeler het vervolgtraject en hoe kleiner de kans op dure koerswijzigingen.
Ervaring in webdevelopment sinds 1999
Ruim 500 websites ontwikkeld
Doelgerichte, pragmatische aanpak
De route naar een succesvolle website
Om een succesvolle website te ontwikkelen, stellen we de volgende zaken vast:
Probleem en doelen scherpstellen
We beginnen met de basis en stellen wezenlijke vragen.
- Waarom komt deze website er?
- Welke KPI’s bepalen of hij succesvol is?
- Wat willen we bereiken? Denk aan conversie, leadgeneratie, sales, kennisdeling, aankoopbevestiging, merkperceptie, etc.
Vaststellen doelgroepen
Wie zijn de primaire doelgroepen, welke taken willen ze uitvoeren en welke pijnpunten ervaren ze nu? Welke content hebben ze nodig om zichzelf te kunnen overtuigen van de kwaliteit en professionaliteit van jouw organisatie?
Functionaliteit vaststellen
We stellen met elkaar vast welke (maatwerk) functionaliteit nodig of gewenst is om de gestelde doelen te bereiken.
Scope afbakenen
Wat valt binnen release 1.0 en wat is nice-to-have voor later? Door een goede definitie te stellen zorgen we voor een project dat haalbaar en binnen budget kan worden opgeleverd.

Een sterk uitgangspunt
Op basis van de verzamelde informatie ontwikkelen we een site definitie waarin conceptmatig wordt omschreven welke functionaliteit de websites gaan omvatten en hoe die werkt. Daarnaast zullen we inventariseren welke content, systemen en beeld we ter beschikking hebben en wat we nog nodig hebben of ontwikkeld moet worden.
In deze fase wordt ook besproken of, en zo ja, in hoeverre de website wordt aangesloten op externe systemen zoals ERP, CMS, Mail of marketing systemen. We denken na over de positie van de website binnen het bedrijf en eventuele automatiseringen die de website tot een verlengstuk van jouw business maken.